Németh Kornél 2019 júliusában lépett be a Rossmann Magyarországhoz, és 2020. február 1-jétől a drogérialánc hazai ügyvezetője. 16 éve dolgozik a kereskedelmi szektorban.
A megfelelően képzett és lojális munkaerő kulcsérték napjaink folyamatosan változó gazdasági környezetében. Mit tehet egy KKV, hogy növelje a munkavállalói elégedettséget? A fizetésemelésen és home office lehetőségeken túl milyen eszközök járulnak hozzá a boldog, elkötelezett munkahelyi légkörhöz?
Ebben az epizódban Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezetője, megosztja tapasztalatait a sikeres vezetés, az önismeret és a munkavállalói elköteleződés témáiban. Kornél szerint nem a tökéletesség a cél, hanem az önazonosság és a valódi vezetői jelenlét. Hogyan lehet ezt megvalósítani a mindennapokban? Hogyan segítheti a vezetői fejlődés a vállalati kultúra jobbá tételét?