Marketingstratégia-szakértő, pszichológus és generációváltás specialistája. Több mint 19 év tapasztalattal rendelkezik multinacionális vállalatoknál, ahol olyan ikonikus márkák fejlődését segítette, mint a KitKat, Nescafé, Nestlé Gabona, valamint a Pöttyös Túró Rudi. Marketing szakértőként, pszichológusként és felsőoktatási előadóként dolgozik, emellett KKV-kat és multinacionális cégeket támogat vezetőfejlesztési és soft-skill programokban. Önkéntes mentor és önkéntesként részt vesz három alapítvány munkájában.
Mit jelent ma egy működő marketingstratégia a digitális zaj, a folyamatos platformváltás és a generációs különbségek világában? Princz Andrea közgazdász, pszichológus és egyetemi oktató vendégünkkel arról beszélgetünk, hogyan lehet a B2B és B2C vállalatoknak célzottan, de mégis emberközpontúan kommunikálni. Szó esik adatvezérelt döntésekről, generációk nyelvéről és arról is, miért fontos elfogadni, hogy a „jobb, ha kész, mint ha tökéletes” szemlélet lett a siker kulcsa.