Gyimesi László
Ügyvezető igazgató - Mystic Nails Hungary Kft.
Gyimesi László a szegedi székhelyű Mystic Nails Hungary Kft. alapítója és ügyvezetője. A 2007-ben indult családi vállalkozást mára 30 országban jelenlévő, nemzetközileg elismert márkává építette. Húszéves tapasztalatával olyan üzleti filozófiát képvisel, amelyben a tudatosság, az innováció és az értékteremtés állnak középpontban.
Vezetése alatt a cég több szakmai díjat és elismerést nyert, köztük a K&H Családi Vállalatok Kiválósági Díját és a MagyarBrands munkáltatói márka minősítését. László küldetése, hogy bizonyítsa: a magyar KKV-k is képesek nemzetközi sikereket elérni, ha mernek formabontóak lenni és hosszú távon gondolkodni. Hitvallása szerint a terméket megveszik, de a márkához csatlakoznak – és ez a szemlélet a Mystic Nails globális sikerének záloga.
Hogyan válhat egy magyar családi vállalkozásból nemzetközileg elismert márka? A CEDukáció podcast vendége Gyimesi László, a Mystic Nails alapító tulajdonosa, aki az export első mérföldköveiről, a disztribútorokkal való együttműködés kihívásairól, az árazás tudatos kezeléséről és a külpiaci marketing sajátosságairól mesél. A beszélgetésből kiderül, miért tekinti ma már az exportot minden KKV számára „must have”-nek, hogyan lehet formabontó megoldásokkal kitűnni a versenytársak közül, és miért elengedhetetlen a márkaépítés a hosszú távú sikerhez.
László szerint a terméket megveszik, a márkához viszont csatlakoznak. Ez a szemlélet különbözteti meg a tartósan sikeres cégeket. Saját tapasztalataival meséli el, hogy a nemzetközi piacon miért nem elég pusztán jó minőségű terméket kínálni; olyan márkát kell építeni, amellyel az ügyfelek azonosulni tudnak. Az epizód inspiráció minden vállalkozónak, aki külpiaci terjeszkedést fontolgat, és szeretné megérteni, hogyan lehet a tudatosság, az innováció és a kreativitás révén valódi nemzetközi sikert elérni.
Az epizódot annak ajánljuk, aki nemcsak az export elméleti hátterére kíváncsi, hanem arra is, hogyan lehet a gyakorlatban sikeresen felépíteni és megtartani egy márkát a nemzetközi piacon.