Barna Tamás

Az 1998-ban alapított Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezető igazgatója. Vezetése alatt a teljesen magyar kézben lévő kreatív ügynökség az ország egyik legmeghatározóbb kreatív ügynökséggé fejlődött. Jelenleg 80 alkalmazottal szolgál ki, több, mint 40 ügyfelet.

Ügyvezetői teendői mellett, az ügynökség kiemelt ügyfeleinek (Uniqa, Sony, ING, Coca-Cola) márka és kommunikációs tanácsadója.

2001-ben megalapítja a BrandFestival-t. A márkaépítéssel foglalkozó, nemzetközi, szakmai találkozót azóta is évről évre megrendezik. 2003-óta a Marketing és Média szerkesztőbizottsági tagja és rovatvezetője. 2010-ben a New York-i Columbia Egyetem marketingmenedzsment programjának hallgatója.

2006-ban a Pasadena-i ArtCenter College of Design vendégelőadójaként szemináriumsorozatot vezetett a kelet-európai márkaépítési tapasztalatokból.

Az általa vezetett Republic Group 2017-ben a világ legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat és gyártókat tömörítő szervezetével, a Branded Content Marketing Association (BCMA) kötött szakmai partnerséget. A Republic Group látja el a londoni székhelyű BCMA regionális központ szerepét, mely a szakmai információk elérhetőségét, kutatásokat és konferenciák szervezését jelenti.

Ötletadója a 2017-ben első alkalommal megrendezett MultiScreenAdvertising rendezvénynek, amely a jelen tendenciái alapján vizsgálta a jövő marketingkommunikációs trendjeit: a branded contenttől egészen a multi-screen storytellingig.

Hobbija az amatőr csillagászat, 2002 óta a Magyar Amatőrcsillagászok Baráti Körének elnökségi tagja.

0

2 videó

  • Lehetőségek és megoldások egy állandóan változó világban
  • Hogyan változik a fogyasztók viselkedése a folyamatos válsághelyzet hatására?

Inspirációk

Az üzlet pszichológiája egy folyamatosan változó világban 

Videók

CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft.

1027 Budapest, Kacsa u. 15-23. Residence Irodaház

Együttműködő partnereink