Kiskereskedelmi képzést szervezett a CED élelmiszeripari vállalkozásoknak
2021.03.31.
Az esemény célja a magyar cégek erdélyi piaci pozíciójának erősítése, versenyképességük fejlesztése. A három napos tematikus képzésen a szakmai előadások egyebek mellett érintették a belső- és külső kommunikációs folyamatok hatékonyságát, az időmenedzsment témakörét, valamint a konfliktuskezelést.
Három napos kiskereskedelmi képzést szervezett a CED és partnere, az Elan Trio SRL. a magyar cégek erdélyi piaci pozíciójának erősítése, versenyképességük növelése céljából.
A részt vevő magyarországi és erdélyi élelmiszeripari vállalkozók, cégvezetők a rendezvény első napján többek között a vállalti belső kommunikáció helyes használatáról tanultak, ebben az esetben is gyakorlati példákkal tudatosították, illetve fejlesztették készségeiket és értették meg a helyes kommunikáció és tárgyalási technikák fontosságát.
A második nap folyamán az üzletfelekkel, illetve a vásárlókkal folytatott hatékony kommunikációs - írásban és szóban egyaránt – eszközökről, illetve a portfólió elemzés folyamatát sajátíthatták el a résztvevők.
A rendezvény zárónapján szó esett az időmenedzsmentről és termék rendszerezésről, folyamatkövetésről, illetve a vásárlói szokásokról, valamint az ebből fakadó problémák helyes kezeléséről.