Kiskereskedelmi képzést szervezett a CED élelmiszeripari vállalkozásoknak

Kiskereskedelmi képzést szervezett a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. székelyudvarhelyi regionális irodája és partnere, az Elan Trio SRL. Az esemény célja a magyar cégek erdélyi piaci pozíciójának erősítése, versenyképességük fejlesztése. A három napos tematikus képzésen a szakmai előadások egyebek mellett érintették a belső- és külső kommunikációs folyamatok hatékonyságát, az időmenedzsment témakörét, valamint a konfliktuskezelést.

Három napos kiskereskedelmi képzést szervezett a CED és partnere, az Elan Trio SRL. a magyar cégek erdélyi piaci pozíciójának erősítése, versenyképességük növelése céljából.

A részt vevő magyarországi és erdélyi élelmiszeripari vállalkozók, cégvezetők a rendezvény első napján többek között a vállalti belső kommunikáció helyes használatáról tanultak, ebben az esetben is gyakorlati példákkal tudatosították, illetve fejlesztették készségeiket és értették meg a helyes kommunikáció és tárgyalási technikák fontosságát.

A második nap folyamán az üzletfelekkel, illetve a vásárlókkal folytatott hatékony kommunikációs - írásban és szóban egyaránt – eszközökről, illetve a portfólió elemzés folyamatát sajátíthatták el a résztvevők.

A rendezvény zárónapján szó esett az időmenedzsmentről és termék rendszerezésről, folyamatkövetésről, illetve a vásárlói szokásokról, valamint az ebből fakadó problémák helyes kezeléséről.