CEDukáció Konferencia

CEDukáció Konferencia címen első alkalommal szervezte meg Budapesten vállalkozásfejlesztési képzését a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. A közép-európai régió szerte már nagy népszerűségnek örvendő tréningsorozat budapesti állomása teltházzal került megrendezésre, és a vállalkozói lét szinte valamennyi aspektusát érintették az előadások, beszélgetések.

Újabb mérföldkövéhez érkezett a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. egyik legnépszerűbb szolgáltatási eleme, a CEDukáció. Az ingyenes vállalkozásfejlesztési tréningsorozat ugyanis első alkalommal került megszervezésre egésznapos, a vállalkozásokat érintő szinte valamennyi kihívásra reflektáló konferenciaként.

Az ingyenes programot óriási érdeklődés övezte, már két héttel az esemény előtt elfogytak a szabad helyek. A két éve indított tréningsorozat a budapesti konferencia előtt számos vidéki, illetve határon túli helyszínen került megszervezésre, így azok tapasztalataira, résztvevői visszajelzéseire építve került kialakításra tematikája, előadói köre.

Marketingstratégiáktól a külpiacra lépésig

A CEDukáció Konferenciát interaktív előadások, illetve a magyar vállalkozások külpiacra lépését és pozícionálását segítő állami cégek vezetői részvételével zajló kerekasztal-beszélgetés alkotta.

Az előadások érintették egyebek mellett a hatékony marketingstratégiák, a külpiacra lépés lehetőségeinek, a gördülékeny generációváltás, vagy éppen a fogyasztói trendek megismerésének témakörét. A Miben segíthetünk a cégeknek? - kerekasztal beszélgetés az export, a külpiac és a vállalkozásfejlesztés témájában című beszélgetés során pedig a CED, a HEPA, illetve az AMC vezetői mutatták be az általuk képviselt cégek szolgáltatási portfólióját, illetve az állami cégek nyújtotta lehetőségeket.

A rendezvényen előadást tartott Metykó Tibor, a Euronics marketing és kommunikációs igazgatója, Steigervald Krisztán generációkutató, Balogh Levente üzletember és befektető, a Szentkirályi Magyarország elnöke, László Judit exportfejlesztési tanácsadó, valamint Hild Imre, az Óbuda Uni Venture Capital vezérigazgatója.

„Tartalmas, és reményeink szerint a résztvevők számára is hasznos konferenciát szerveztünk, amely során igyekeztünk átadni minden olyan fontos tudást és szakmai hátteret – mindezt jó gyakorlatokon és követendő példákon keresztül bemutatva – amely megkönnyíti a magyar cégek dinamikus fejlődését, sikeres külpiacra lépését. Meggyőződésem ugyanis, hogy a magyar vállalkozások képesek olyan nemzetközileg is versenyképes termék, vagy szolgáltatás létrehozására, amellyel globális szinten is megállják a helyüket. Bízom benne, hogy a mai konferencia is segíthet kitűzött céljaik elérésében” – fogalmazott Csík László, a CED ügyvezetője.

Határon túl folytatódik a képzés

A CEDukáció a budapesti konferenciát követően ismét az országhatáron túl indul körútra, köztük Erdélyben, illetve a Felvidéken. Az egyes eseményekről bővebb információ, valamint további ingyenes oktatóvideók a www.ced.hu/cedukacio oldalon érhetőek el.